Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2012

Sprzedam...


Niestety ale pewne sytuacje zmusiły mnie do sprzedania tosi , prosze nie pytajcie dlaczego, po prostu chciałabym żeby trafiła w dobre ręce,

sobota, 24 marca 2012

UWAGA !!! OGŁASZAM :) ŁAPANIE LICZNIKA :)

Tak jak w tytule ogłaszam łapanie licznika ;) zostało jeszcze trochę do 20 000 ale będzie można dłuzej się pobawić i wiecej osób sie mam nadzieje na łapanie załapie bo ostatnio szybko minęło ;p

zasady:
1.nalezy wysłać zrzut ekranu z licznikiem wejsc na mój blog tylko i wyłącznie 20000 wejść :)
2.wygrywa pierwszy mail ... ale "mejbi" bedą nagrody pocieszenia :)
3.miło mi będzie jeśli zamieścicie u siebie powyższy banerek i/lub informację u siebie na blogu itd. o naszym łapaniu licznika :)

nagroda to niespodzianka , bedzie cos dla Was ale także i dla waszych lalek tak więc myślę ,że warto :)


życzę powodzenia i miłej zabawy :) no i dziękuję ,że juz tak wiele wejść i ze nadal nas odwiedzacie :)

EDIT : dzięki za przypomnienie :) zrzut ekranu wysyłamy oczywiscie na mojego maila paauliska@wp.pl

Firmowe świeczki




ostatnio w pracy wykonywalismy od podstaw świeczki dla rolmax-u nazwa moze Wam nie znana ale być moze ich brokuły panierowane które można nabyć w Mc donald's juz bardziej :) tak wiec to firma z mojego miasteczka , wykonywalismy dla nich swieczki z logiem z kalafiorów i brokuł panierowanych no i próbna dla Jana niezbędnego :)



a tak poza tym to u mnie ostatnio pracowicie , non stop cos robie , w pracy zastepuje terapeutkę więc wszystkie obowiązki wykonuje juz sama i tak do konca miesiaca ... fajnei bo juz sie wprawiłam i wszystko juz ogarniam ,

na jeździe na prawko w koncu idzie mi juz suuuper , dzisiaj nie zrobiłam na miescie zadnego błedu :) i jeżdzę juz duuuzo pewniej :)
mam tez drugi wolny weekend od szkoły , ciesze sie bo nadrobie troche w domu i w pracach hand made, mam jeszcze duzo do zrobienia a dzis juz padam z nóg i zaraz chyba zasnę , a rano od rana bede pracowac , wielkanocne przygotowania ida u mnie pełną parą ;p

nie pamietam czy wspominałam ... jakis czas temu bylismy na Kac Wawie i mi sie nawet podobało wbrew krytycznym opiniom jakie potem usłyszałam czy to w radiu czy tv.... jedno czego nie rozumiem to tehgo dlaczego film był od 16 lat ... moim zdaniem powiniec byc od 18 ... i mysle ze byl spoko ale porównywanie go do Kac Vegas jest błędne bo to zupełnie dwa odmienne filmy ... a niestety wielu tak porownuje ,

mój Kubusiek ostatnio coraz ładniej zapamietuje piosenki , liczy po angielsku do 5 narazie ale liczy i zna kilka zwierzatek ... ucze go sama w domu w przedszkolu nie ma angielskiego,
poszlismy ostatnio tez do biblioteki , swietne ksiazki do nas przywiezli w koncu dla dzieci , no ipani załozyła mu jego kartę z czego chyba sie najbardziej cieszył,


Pomysł na prezencik dla Dziecka :

i mój mały pomysł na drobiazg na zająca nawet jako dodatek to jajko które wkłada sie do wody a po 12-24 godzinach pęka i wykluwa sie z niego dinozaur kurczaczek , króliczek lub jeszcze inne stworzonko , zalezy co sie kupi, mysle ze w kazdym lepszym zabawkowym dostaniecie , uczy dzieci cierpliwości i czekania , tematycznie super na wielkanoc i koszt to ok 6 zł +- my juz mielismy dinusiai królika a teraz bd kurczaczek :)


Zapraszam Was także do oglądania moich zdjęć na Tosiowym blogu no i na łAPANIE LICZNIKA :

http://tosia-little-world.blogspot.com/2012/03/uwaga-ogaszam-apanie-licznika.html


a także polubienie nas na FB , okienko na powyższym blogu po prawej stronie , z góry bardzo dziękuje :)


aaaaa no i zamówiłam netbooka , mam dość targania mojego Gigant Laptopa hehe będzie teraz robił za stacjonarny ... niestety minus taki ze jestem spłukana hehe

piątek, 23 marca 2012

Potwór?? i Konkurs

T: Co to jest ??
T: muszę sprawdzić...


T: yyyyh ... coś tam jest .... aaa
T: Nie chce na to patrzeć ...
T: boje się ...
T: tam się coś ruszało ... boję sie tego ;(
T: yyyy to do mnie idzie... kim jesteś??
Królik: Ja narzywam się królik i nie wiem gdzie jestem ;( Zaprzyjaźnimy się ?? Jak masz na imię ??
T: TT..t... Toosia ... yyy a nie zjesz mnie ??


T: No dobra to możemy się zaprzyjaźnić :) już sie Ciebie nie boje i ty też sie nie bój :)Jedno z tych zdjęć wysyłam właśnie na konkurs i zapraszam też Was serdecznie :
klik

środa, 21 marca 2012

"Wielkanocne" - nie wielkanocne króliki ....

T: nuuuudze się ....
J: mam coś dla Ciebie...:)
T: Co??

J: no nie wiem czy Ci dam ;p

T: No daj daj prosze...:)

T: oooo koszyk :)

T: coś tam jest w środku ...:?
T: Hej:) kim jesteście


T: chodźcie ...

T: No... nie bójcie się

J: jeeej ... to króliczki ... różowe:)
T: musze je szybko przymierzyć :)
J: podobają Ci się ??

T: bardzo :) już je zakładam...
T: Jeden....



T: i już ... dwa :)

T: taaa dam :)
T: młahhh ... dziękuje bardzo :*
:) śliczne są :)


Koszyk wykonała specjalnie dla mnie Pani Iwona z pracowni wikliniarskiej w naszych warsztatch :) prawda ,że śliczny.

A gwoźdź programu to kapcie :) króliczki różowe wykonane przez DRUTEFKĘ (zapraszam do niej ) Jak tylko zobaczyłam u niej na blogu takie śliczne różowe króliczki to od razu wiedziałam ,ze Tosia musi takie mieć :) czyż nie prawda ,że są urocze ?? :) Dziękujemy bardzo za wykonanie ślicznych kapciuszków :)
Link

Pozdrawiamy wszystkich odwiedzających nas i zwłaszcza komentujących :) dziękujemy i zaprasza,y na kolejne posty które już niebawem :) będzie się działo ... ;p

Motoryzacyjnie ...

T: zobacz jaką mam kokardkę :)
J: no śliczna :)


T: dla Ciebie też coś mam ....

T: co takiego ???T: proszę:) to na szczęście na kolejny egzamin:) ,żebyś tym razem zdała
J: Jej dziękuję bardzo :) napewno mi szczęście przyniesie :)( p.s egzamin mam 11 kwietnia )

tak wiec trzymajcie kciuki, jeszcze pewnie i tak sie przypomne hehe ;p mam nadzieje ,ze tym razem mnie stres nie zje ... i bonusik ... Tosia ściga się z moim Kubusiem motorami :)

wtorek, 20 marca 2012

Coraline....

Tak więc jak juz wspomniałam w poprzednim poście .. zainspirowana Ozuszkowymi
wytworami postanowiłam sama spróbować zrobic papierowe miniaturki i tak powstała pierwsza probna książka o Coralinie którą osobiście uwielbiam , okładka filmowa, nie książkowa ale co tam , gazetka próbna i kalendarz na ścianę :)

J: co czytasz??

T: Coralinę ..., chodź coś Ci pokażę...
T: Patrz jaki mam kalendarz na ścianie :)

poniedziałek, 19 marca 2012

Szyjemyyy... :/

T: zobacz znalazłam taką gazetkę ...

T: A w niej różne modowe nowinki ... może byś mi coś uszyła ???
J: yyyyy.... mogę spróbować...
J: I jak ??
T: o matko co to ma być .... okrone , nie będę w tym chodzić ....
J: możesz chodzić po domu ...
T:PUK>PUK Chyba zwariowałaś ....!!! niema mowy !!!!



hehe to "sukienka" która powstala przez przypadek jak próbowałam używać mojej maszyny do szycia ... hehe a sukienka powstaje z tego materiału szyta ręcznie oczywiście bo na maszynie takie małe elementy nie pójdą niestety ... ale pewnie i tak dużo lepiej od "tej przypadkowej" wyglądać nie będzie hehe
p.s udała mi się nawet pierwsza próba ze zrobieniem gazetek i książeczek itd, więcej w kolejnym poście .... tak więc może w wolnej chwili uda mi sie coś zrobic jeszcze ... ale i tak nie będą tak ładne , dopracowane i idealne jak Ozuszki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...