Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2012

UWAGA !!! OGŁASZAM :) ŁAPANIE LICZNIKA :)

Tak jak w tytule ogłaszam łapanie licznika ;) zostało jeszcze trochę do 20 000 ale będzie można dłuzej się pobawić i wiecej osób sie mam nadzieje na łapanie załapie bo ostatnio szybko minęło ;p

zasady:
1.nalezy wysłać zrzut ekranu z licznikiem wejsc na mój blog tylko i wyłącznie 20000 wejść :)
2.wygrywa pierwszy mail ... ale "mejbi" bedą nagrody pocieszenia :)
3.miło mi będzie jeśli zamieścicie u siebie powyższy banerek i/lub informację u siebie na blogu itd. o naszym łapaniu licznika :)

nagroda to niespodzianka , bedzie cos dla Was ale także i dla waszych lalek tak więc myślę ,że warto :)


życzę powodzenia i miłej zabawy :) no i dziękuję ,że juz tak wiele wejść i ze nadal nas odwiedzacie :)

EDIT : dzięki za przypomnienie :) zrzut ekranu wysyłamy oczywiscie na mojego maila paauliska@wp.pl

23 komentarze:

  1. Przyłączam się do zabawy i spróbuje złapać "dwudziestkę" :), jutro wraz z notką dodam informacje o konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłoszę ^^ A gdzie wysyłać ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może tym razem mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oki, zgłaszam się do łapania !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się też z chęcią połapię: ))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah... Poprzednim razem byłam druga! Oby teraz poszło lepiej! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :D może złapię...

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG. Pierwszy raz jestem na tym blogu. Muszę przyznać że robisz bardzo kreatywne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fajnie się zapowiada :)

    PS. Zapraszam na handmade'owe kolczyki aniołkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też pierwszy raz i nie ostatni ;)
    pozdrawiam,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. :) Może uda mi się zrobić zrzut ekranu w odpoiednim czasie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się , a co mi tam : D.

    OdpowiedzUsuń
  13. także się zgłaszam :) niewiele brakuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. już po ptokach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...