Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Tosia się pakuje... gdzie jedzie???

J: mam cos dla Ciebie
  
 T: hmm ciekawe co to jest...

  
 J:proszę..
T: jeeej walizka :)
 J:spakuj sie :)

 T: (myśli) hmmm ciekawe gdzie jedziemy

T: portfel < wykonany przez ozuszkę gdyby ktos zapomnial > :)
 T: telefon .. koniecznie


 T: Książeczka jak by mi się tam nudziło...< by ozuszka>

 T: i moja lala kochana < by Alice.doll>



T: i juz :) jestem gotowa


  

CDN>>>...


Walizka nie skończona ... tzn  nie jeest jeszcze przerobiona a taka dupne bo wieczorem i raczej nie zostanie, zdjecia dupne bo malym aparatem przy dupnym świetle

12 komentarzy:

  1. No ciekawe gdzie się wybieracie/wybiera :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za niespodziankę :* Wszystkim się rzecz jasna pochwalimy ! Dziękuję ślicznie,wszystko jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam taki drobiazdzek, miał byc na dzień dziecka ale sie spóźniła wysyłka

      Usuń
  3. Tosia podróżniczka :D
    Na zwiedza się panienka trochę tego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie przypomniało mi, że Ty w taki sam sposób ciągniesz za sobą walizke XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Porzadnie spakowana!!!! Teraz moze podrozowac w nieznane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, ciekawe gdzież to jedzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie ona się wybiera... Ciekawe...;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe gdzie wy się wybieracie
    zapraszam
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz taką walizkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mało rzeczy wzięła ;D. Mega portfelik i ksiażeczka :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...