Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

PLAN I JADŁOSPIS NA 10 DNI

Tak więc najważniejsze ( przynajmniej dla mnie ) jest to aby ułożyć sobie plan i mniej lub bardziej się jego trzymać ale ja muszę mieć jakąś "podpórkę " bo inaczej albo zapominam albo robię coś z roztrzepaniem ...

tak więc na początek suplementy :
rano :
tabletki : ja biorę antybiotyk na czyraki ( który powinien wpłynąć również na stan mojej skóry - pozytywnie) błonnik 1 tabl. , tabletka do ssania lub kisielek

ocet jabłkowy 2 łyżki na pół szklanki wody ( u mnie lekko gazowana dla polepszenia smaku ) - nie wiem czy nie przerzucę się na tabletki bo ocet powoduje u mnie odruch wymiotny ... nie cierpię go ... albo może znajdę lepszy sposób przemycania go

herbatka wspomagająca lub zielona ( rano lub w ciągu dnia)

wieczorem : tabletka do ssania lub kisielek , błonnik 1 tabl.

a na urodę:
 rumianek - rano i wieczorem przemywam twarz rumiankiem , również czasem podczas kąpieli całe ciało
krem - na całe ciało rano i wieczorem ( u mnie na rozstępy i cellulit )rano krem do twarzy nawilżający, wieczorem krem na noc, krem do biustu rano i wieczorem , krem do rąk rano i wieczorem , krem do stóp wieczorem, wybielanie zębów raz dziennie, krem pod oczy i chłodząca maseczka minimum wieczorem,
3 razy podczas 10 dni maseczka na twarz, zabiegi olejkiem rycynowym ... i zobaczymy w trakcie co jeszcze

ćwiczenia:
6W, hulahop, taniec, rozciąganie, joga/medytacja, rolki, rower, masażer, skakanka, ( w planie: aerobik)

JADŁOSPIS  ( piszę ten post z opóźnieniem - jestem w trakcie 5 dnia i napiszę jadłospis tak jak ustaliłam, ale  z różnych przyczyn trochę mi się w trakcie zmienił , o czym będzie w kolejnych poszczególnych dniach ) ( a przepisy znajdziecie u mnie w trakcie kolejnych postów - to czego nie przygotuje znajdziecie wpisując w googlach tytuł tak jak ja podaje + dukan , dieta dukana itd)

I FAZA

2 ŚNIADANIE I KOLACJA  - dowolnie w zależności od tego na co mamy ochotę u mnie np. ( jajko , wędlina, jogurt, otręby na mleku, serek wiejski, itd... ) ( oczywiście nie wszystko na raz ;p )

DZIEŃ 1

śniadanie : placki 
obiad: Mufinki mięsne z jajkiem

DZIEŃ 2

śniadanie: przekąska śniadaniowa
obiad: Ryba w sosie jogurtowym

DZIEŃ 3

śniadanie : otręby na mleku
obiad: pierś nadziewana smażonym białym serem

DZIEŃ 4

śniadanie: sałatka z paluszków krabowych i kurczaka
obiad: Panga w ziołach 

DZIEŃ 5

śniadanie: sałatka z serkiem wiejskim, szynka ogórek
obiad: rolada z wędzonego łososia

DZIEŃ 6

śniadanie: jajka nadziewane wędliną i szczypiorkiem
obiad: pieczeń z jajakiem

DZIEŃ 7

śniadanie: sałatka krabowa
obiad: przekąska z krewetkami

DZIEŃ 8

śniadanie : Gofry dukana
obiad: faszerowana pierś z kurczaka

DZIEŃ 9

śniadanie : jajecznica z wędzonym łososiem
obiad: krewetki z serkiem

DZIEŃ 10

śniadanie: faszerowane jajka z łososiem
obiad: kotlety rybne


I ważne :) jeśli na początku będzie wam ciężko i zdarzy Wam się coś podjeść itd. to nie katujcie się za to od razu i nie przejmujcie ... bo ważne aby dieta była długo dystansowa a nie tylko na chwilę ... więc jeśli efekty będą to nie ma problemu tylko oczywiście starajcie się nie podjadać a zwłaszcza słodyczy !!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...